Sunday 6 May 2012

Persoalan....Demi..Persoalan....

Tahun ini merupakan tahun artis-artis jelita mendirikan rumahtangga....bermula dengan si cantik berbakat Lisa Surihani mengahwini duda kaya dan kreatif, Yusri KRU (owh, sejak di bangku sekolah lagi aku memang ~peminat kipas mati~KRU).....kemudian diikuti pula dengan aktres jelita lagi sensasi tetapi lakonan tetap mantap <hahahaha> siapa lagi Fasha Sandha (aku peminat dia ea...lantaklah hangpa nak kutuk pa pun pasai dia...cheq x kesah) yang juga mengahwini si duda idaman rebutan Malaya <erkk> Jejai.....akhirnya semalam pula, si dara manis Scha al-Yahya selamat diijabkabulkan dengan si jejaka metroseksual...Awal Ashaari.....

hurmmm...kenapa pulak la muqadimah aku ini bermula dengan kisah artis??? kaitannya senang sahaja..hehehe.....aku ( yang x berapa nak jelita...sebab bukan artis, ahaks ) ni juga sudah selamat diijabkabulkan tahun lepas...tetapi aku faham + tahu + maklum bahawa pernikahanku ni lebih kontroversi berbanding sang artis...

ada kakak sepupuku menghantar emel bertanya, adakah aku bernikah dengan artis....ada juga yang meneka yang aku ini menjadi isteri sang datuk.....malahan tidak kurang juga yang bersokseksoksek mengatakan aku ni isteri kedua....jeng-jeng-jeng...barulah masuk tajuk <persoalan demi persoalan>..

ada yang lagi laser pula memberitahu mungkin suamiku ini ialah orang bunian....huhuhu, sadis kan....aku faham, orang di sekelilingku ini amat menyayangi diriku...mereka amat takut aku dilanda kekecewaan....ialah...semua tahu ombak rumahtangga ini amatlah dasyat..mengalahkan kisah ombak rindu yang popular itu...

aku memohon maaf kerana belum berkesempatan untuk menayangkan suamiku di khalayak ramai....Dia itu hanya rakyat marhaen juga seperti kalian....tiada apa-apa yang istimewa...cuma dia itu istimewa di hatiku...jadi kepada semua....harap bersabar.....tungguuu.... ^_^

No comments:

Post a Comment

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...