Sunday 3 March 2013

AS Beauty....Insha-Allah, selamanya.....

Assalamualaikum,

>>AS Beauty? apa tu? oh, produk kecantikan ye? 

Betullah tu tekaannya....ye, produk kecantikan...buatan Malaysia...bahan-bahan yang digunakan pun...memang ada di Malaysia...ada juga di belakang rumah kita je....macam kunyit tu.... 

>>Berkesan ke? eeee....sorry, saya tak percaya buatan Malaysia....saya guna produk antarabangsa....barangan import...artis luar negara yang jadi dutanya.....tak kisahlah harga beratus-ratus pun....

Berkesan...hasilnya sama macam kita gunakan produk antarabangsa...malah produk ini halal...dan selamat.... memang harganya murah sahaja....untuk cantik, kita tak perlukan buang duit yang banyak...memadailah kita pandai memilih dan membuat keputusan yang bijak.

>>Betul ke berkesan ni?? Siapa artis yang gunakan produk ini? 

Oh, produk ini tidak memerlukan bantuan artis untuk melariskannya... Produk ini dikenali daripada mulut ke mulut...contohnya, Mak Cik Peah Kantin Sekolah gunakan produk ini...mukanya jadi cantik berseri..semua jeragat hilang..tentulah cikgu-cikgu kat situ iri hati dan bertanya produk yang digunakan....Sebab itulah, produk ini makin dikenali dan bertambah bilangan pengguna walaupun tidak mengiklankannya dalam televisyen, radio dan majalah.....

>>Errrr.....berapa harganya kalau murah sangat tu?

Kalau baru peringkat ingin mencuba...boleh beli pek percubaan...hanya RM50 sahaja...insha-Allah dalam dua minggu sudah boleh nampak perubahannya...jika betul cara penggunaannya.

hahaha, begitulah serba sedikit pengalaman yang aku alami semasa memperkenalkan produk ini...aku menggunakan produk ini sejak Mei 2012 hingga sekarang...antara faedah yang aku peroleh ialah:

1. Jimat duit : dengan hanya satu set lengkap produk ini iaitu RM120..aku boleh gunakan selama tiga bulan...siap kongsi dengan suami aku lagi tu..


2. Jimat masa : dulu aku ambil masa yang lama untuk bersiap...mula-mula basuh muka...pakai toner...pakai serum...pakai pelembap..pakai sunblock...pakai bb cream..pakai bedak...fuhhh...
sekarang aku basuh muka, pakai krim siang...sapu bedak...siap!! 

3. Muka makin bersih : dulu aku perlu picit keluarkan biji nasi kat hidung tu...kadang-kadang beli scrub foam je...beli ubat jerawat lagi...huhuhu...sekarang? tak payah da...sebab da tak ada masalah begitu lagi....kalau adapun jerawat manja yang keluar tu, memadai guna krim malam secara konsisten...hilanglah nanti...

tak percaya lagi???? hahaha....ada aku kisah...



Jika berminat, hubungi aku ye... 




No comments:

Post a Comment

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...