Monday 16 April 2012

Janganlah Ganggu Hidupku Lagi...

kepada kamu....

Saya sangatlah memohon agar jangan ganggu ketenangan hidup saya ini...Yang sudah itu...sudahlah....janganlah membawa cerita hingga tahap menfitnah diri saya ini...

saya sedar saya ini manusia yang lemah...tidak lepas daripada melakukan dosa.....tapi saya masih ingin mencari syurga Allah.....Oleh itu, janganlah ganggu hidup saya ini...

berikanlah peluang untuk saya hidup bahagia seperti kamu juga.....bukankah itu lebih bagus dan berpahala?? saya sangat kecewa kerana pernah mengenali diri kamu itu.....namun, saya juga memanjatkan kesyukuran kepada Ilahi kerana saya sudah tidak perlu lagi menjadi kenalan kamu....

ingatlah kamu, fitnah itu sangat dasyat...lebih teruk kesannya daripada membunuh....kerana lidah itu sangat tajam berbanding mata pedang.....sejak dahulu lagi, saya tidak pernah bercerita apa-apa pun tentang kamu...walaupun kamu itu sering menegakkan benang yang basah dengan bercerita tentang keburukan diri saya yang kamu reka itu....

saya di sini hanya berdiam diri sahaja kerana diam itu tidak beerti saya kalah...diam juga tidak menunjukkan saya lemah....malahan diam juga tidak menggambarkan saya ini pasrah....sebaliknya saya memilih untuk diam kerana itulah tindakan yang wajar, waras, dan bermoral apabila berhadapan dengan makhluk seperti kamu itu...

saya tetap mendoakan kebahagiaan kamu sekeluarga.....dan saya mohon berhentilah menfitnah diri saya ini....sekian...

No comments:

Post a Comment

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...