Saturday 19 March 2011

Pengacara Majlis 2

Lega sudah....akhirnya aku berjaya mengharungi satu pengalaman menyeksakan baru.....menjadi pengacara majlis untuk majlis berskala sederhana besar......walaupun pada mulanya aku tersangatlah seronok giler kecut perut seram sejuk........tp alhamdulillah.....berjaya juga cheq....jadi, nak tahu x, majlis apa?...taaaadaaaaaaaa.....


sesampai saja aku di sana, aku tergezut siot coz aku rasa mcm tersalah majlis aje .....ye la, aku pakai baju kurung.....peserta plak pakai pakaian renang.........erm, patutnya aku pakailah baju renang sukan... he3, malu gak seposeng wp hakikatnya best gak dapat cuci mata....ahaksss...


sebelum keluar bilik, wajib pose dahulu hahaha....ni hobi giler aku....


kesimpulannya, sangat seronok...best gak jd MC di tepi kolam renang hahahaha......lain kali, jemputlah aku lagi ea.....

masa ni, ada perlawanan akhir Polo Air antara pasukan Melaka dan Neg. Sembilan.....Tahniah  kpd pasukan Melaka kerana berjaya menjuarai Acara Polo Air untuk 4 tahun berturut.....aku jakun teruja gak, ni 1st time tonton acara sebegini...hu3

3 comments:

  1. alhamdulillah......semuanya selamat....

    ReplyDelete
  2. sambil2 tu cuci mato...hihi

    ReplyDelete
  3. jay-riyyz; lega rasanya....masa tu ketaq juga cheq oii...


    anonymous; bersih mato den masa tu..har..har..

    ReplyDelete

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...