Monday 21 March 2011

maafkan aku, naruto...

muka naruto ni mcm kucing aku la....
wahai, sayangku naruto...


bingkisan ini aku tulis khas untukmu...aku menyusun sepuluh jari tangan dan campur lagi sepuluh jari kaki memohon maaf atas keterlanjuranku... aku..aku... benar2 tidak sengaja...sungguh, naruto! aku x sengaja...maafkan aku....


aku faham jika kau sudah tidak mahu lagi bermesra-mesraan dengan aku....aku mengerti perasaanmu itu...kau masih phobia dan dalam ketakutan....


sesungguhnya, aku tidak tahu yang kau ada di belakang sedang bergolek-golek bermain pasir...alaa, lagipun aku reverse kete kancil tu slow aje...tp mmg aku rasa mcm terlanggar sesuatu....rupa2nya kau, naruto....


mujurlah kau x apa2...cuma tekanan mental je sikit...coz kau x bleh tgok muka aku dan kete aku.....percayalah ni bukan satu pakatan antara aku dan kete aku...


aku berjanji, aku akan belikan makanan yang sedap2 untuk kau...nanti aku belikan whiskers....ayam goreng (tp td aku tgok ko dah curik ayam goreng jiran sebelah)......pizza....sate....mi kari....laksa....burger.


Yang benar;
tuanmu yang baik hati

wajah naruto setelah mendengar janji2 manis aku......(bukan gambar sebenar)
  

2 comments:

  1. cikgu name kucing cikgu comel :D

    ReplyDelete
  2. fatynn; comel ke nama 'naruto' ni..ada lg sekor, namanya 'hero'.....hik2..

    ReplyDelete

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...