Tuesday 9 December 2014

Selamat berlibur

Assalamualaikum,

Post kedua untuk tahun ini. Satu pencapaian yang kurang memberangsangkan...betapa kesibukan itu memudarkan minat aku untuk mengarang....

Ya, aku sangat sibuk...tapi entah apa yang aku sibukkan tu...mungkin aku perlukan ilmu mengurus masa....dan...aku perlukan pengasuh yang baharu...

Nenek dan atok pengasuh sudah memberikan notis..tidak dapat lagi menjaga dan mengasuh si comel Ilmy dan si hensem Irfan... mereka berdua kesuntukan masa untuk menguruskan majlis kenduri anak perempuan tunggal...hidup di Kuala Lumpur ini tidak sama seperti di kampung...saban hari jiran tetangga mengetuk pintu bertanyakan bantuan yang boleh diberikan...bak kata pepatah, yang berat sama dipikul, yang ringan sama dijinjing...

Apa-apa pun, selamat bercuti kepada semua murid dan guru...jaga keselamatan diri....penuhilah masa dengan aktiviti yang menarik dan berfaedah....aku duduk kat rumah je...sedang menyusun jadual waktu sekolah sesi 2015....sambil menguruskan anak2.....


Salam sayang;
;-)



No comments:

Post a Comment

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...