Sunday 3 April 2011

Selamat Datang April...

Masa sangat pantas berlari....sedar x sedar kita da sampai ke bulan April....cepat kan? tiga bulan pertama tahun 2011 sudah tamat....erkk, adakah aku sudah capai azam / perancangan utk tahun ni?.....ermmmm....belum lagi la....anyway, aku nak warwarkan yg bulan April ni merupakan bulan hari lahir ahli keluarga aku...arwah abah (miss u abah) mama , anak sedaraku ; umar arrayyan, n adik bongsuku lahir dalam bulan ni.....

arwah abahku (6 April 1953 - 1 Jun 2006) al-Fatihah


mama kesayanganku, 10 April 1950 (bilalah aku dapat menghadiahkannya seorang menantu ea ahaks)


adikku, anwar , 25 April n anak buahku, Umar, 24 April



Semoga kalian sentiasa dalam rahmat Ilahi.....semoga dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan.......amin.....saya sayang kalian....

No comments:

Post a Comment

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...