Monday 19 September 2011

hatiku terluka..........

owh....aku sering menyangka bahawa hati aku ini dibuat daripada besi keluli...tahan karat...tahan lasak....boleh menerima apa sahaja hentaman.....namun aku terlupa, bahawa aku ini hanya insan biasa....ciptaan Allah taala...berdatukkan Adam dan bernenekkan Hawa...aku ini manusia......berasal daripada tanah sahaja.....

jadi, tidak salah jika aku mengaku kalah....mengangkat bendera putih.....mengatakan...ya, hatiku telah terluka.....sakitnya sangat menikam dan menusuk di jiwa....

cuma aku berharap....luka yang ini tidaklah sedalam mana....aku masih boleh bangkit....menghadapi cabaran yang tiba...kerana....itulah adat dunia...tidaklah semuanya indah-indah...seperti yang diidam-idamkan....

semoga hari kejayaan akan datang kepadaku.....insya-ALLAH...............

No comments:

Post a Comment

INARA AISYA

Terlalu pantas cara kelahiranmu, Inara Aisya. Asalnya ibu hanya ke klinik pakar O&G Hospital Ampang hanya untuk rutin pemeriksaan setela...